۹ پاسخ

هر کی ی مدل درگیره دگ با بچش. برا شما گریه می‌کنه برا من نق میزنه شیر میخواد شیرم کمه.

مادر شوهرت 💩 اضافه میخوره البته کارکاسبی بیشتر مادرشوهراست
من یک مسافرت دو روزه رفتم شوهرم رفته بود خونه ننش بعد اومدم خونه شوهرم میگه بچم لاغره گفتم باز کیی چی گفته گف مامانم گفتم لطفا تو ننت دهناتونو ببندین دکترفوق تخصص نوزادها میگه وزنش همه چیش خوبه باز شما دوتا بی سواد ب وزن بچم کار دارین منتظرم مادرشوهرم چیزی بخودم بگه دهنشو جمع کنم

دختر منم خیلی گریه میکته عزیزم.

بچه همینه من پسرم دیروز از پنج صبح بیدار شده بود تا ۵ عصر که خوابید دلم میخواست بشبینم گریه کنم😂🤦🏻‍♀️

بچن دیگ یا نق‌میزنن یا گریه میکنن منم گ

اره بابا بچه من ی روز ارومه ی روز گریه میکنه
بچه زبون نداره که زبونش گریه است هرچیزی بخواد گریه میکنه به نا آروم بودن نیست

منم مادربزرگم تا پسرم گریه میکرد میگفت نا ارومه بچت خیلی ناراحت میشدم میگفتم خب بچست دیگه گریه تنها راه ارتباطشه

عزیزم همه بچه ها همین جورین
اتفاقا ب بچه منم همینو میگن😅😂

شاید کولیک داره

سوال های مرتبط