۱۶ پاسخ

حلیم یا تخم مرغ بخور صبحونه
مغزیجات بخور
هر روز بستنی
کباب بخور

سیب زمینی اب پز
مرغ
کباب
حلیم
بستنی
شیرموز
ارده و شیره
اواکادو
نون خامه ای
اینارو بخور

برا من تو هفته شما ۱۹۰۰بود نگران نباش دو هفته شد ۳کیلو اینم بگم لیدی میل خوردم بستی حلیم آبگوشت تو هفته های آخر بیشترین رشد داره

مغزیجات معجزه میکنه.معجون درست کن(شیر ،۲تا خرما.نصف موز.۱دونه گردو.۲۰بادام.۲۰تا پسته)عالیه و خوشمزه

اها سیب زمینی سرخ شده با پنیر پیتزا بده روش

خودتو ببند به کباب کوبیده من خودم اینو نتیحه گرفتم
صبحانه حلیم
بستنی با مغزیجات میکس کن
تخم مرغ ابپز
آواکادو با نون تست خیلی عالیه

این دکتر ها فقط میترسونن
منو این دفعه بخاطر اینکه وزنش بالا بود ترسوندند من ۳۲ هفته ۲۶۰۰ بود دکتر گفت خیلی زیاده .... هرچی هست خوبه خودت رو نگران نکن عزیزم مهم سالم بودنه 🌷

لیدی میل بخور عزیزم

پودر لیدی میل بخور فوق العادس

تخم مرغ بخور ابپز

برای من ۳۴ هفته و ۲ روز ۲۳۰۰ بود دکترمم گفت خوبه ۳۸ تماممم ۳۱۰۰ بود

تخم مرغ آب‌پز و سینه مرغ آب‌پز و گوشت و اینا بخور وزن بگیره

تخم مرغ آب‌پز بستنی سنتی حلیم
پودر لیدی میل بخور انشاالله وزنش زیاد میشه ماست یونانی هم خیلی خوبه

خوبه دیگه هنوز وقت داری بچه ماه آخر وزن میگیره

برا ۳۴ هفته نرماله کم نیست

برای منم وزنش کمه بهت قرص میده که به بچه وزن بده یا لیدی میل نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان اراد و جوجه مامان اراد و جوجه ۵ ماهگی