اره تموم میشه فقط چون یکم زخم هستی ممکنه چن روزی یه کوچولو اذیت بشی ولی در کل وقتی بچه میاد بیرون دیگه راحت میشی و زودی بعدش رو پای خودت راه بری و کارات بکنی
در حد پریودی،یه درد کم،اونم چون رحم داره جمع میشه
درد زایمان تموم میشه ولی درد بخیه واژن و مواظب باشی عفونت نکنه و دسشویی رفتن و نشستن و این چیزا هست باهات تا یکماه
چه طبیعی چه سزارین ، بعدش جفتشون هرکدوم به نوعی احتیاج به مراقبت داره
ن دیگه تموم میشه
دردت میره شاید روزای اول درد پریدی خیلی کمی داشته باشه که در مقابل درد زایمان چیزینیس
همون لحظه تموم میشه
ب محض در اوردن بچه دردات تموم میشه
فقط ممکنه شکمت درد داشته باشه ک چون خالی شده ی حس کشیدگی داری فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.