بعد زایمان طبیعی باز درد میاد سراغ آدم؟یا همون موقع قطع میشه دردش؟

۷ پاسخ

اره تموم میشه فقط چون یکم زخم هستی ممکنه چن روزی یه کوچولو اذیت بشی ولی در کل وقتی بچه میاد بیرون دیگه راحت میشی و زودی بعدش رو پای خودت راه بری و کارات بکنی

در حد پریودی،یه درد کم،اونم چون رحم داره جمع میشه

درد زایمان تموم میشه ولی درد بخیه واژن و مواظب باشی عفونت نکنه و دسشویی رفتن و نشستن و این چیزا هست باهات تا یکماه
چه طبیعی چه سزارین ، بعدش جفتشون هرکدوم به نوعی احتیاج به مراقبت داره

ن دیگه تموم میشه

دردت میره شاید روزای اول درد پریدی خیلی کمی داشته باشه که در مقابل درد زایمان چیزی‌نیس

همون لحظه تموم میشه

ب محض در اوردن بچه دردات تموم میشه
فقط ممکنه شکمت درد داشته باشه ک چون خالی شده ی حس کشیدگی داری فقط

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی