۱۱ پاسخ

فلوکستین بخور نشاط اوره.من سر رژیمم دکترم بهم میداد که افسردگی نگیرم

قرص نخور عادت میکنی تانخوری باز همونی سعی دم نوش بخوری...خودمم اعصابم داغونه

گل گاو زبان بخور

عرق بهار نارنج خیلی خوبه گلابم خوبه

چرا قرص دمنوش های مقوی اعصاب بخور
گل گاو زبون بابونه بهارنارنج اسطوخودوس
یه مدت هرشب بخور

فلوکستین

کافئین نخور .
شیرینی جات نخور.

بابونه دم کن بخور

پوکساید

سرترالین

فلوکستین

سوال های مرتبط

مامان نویدو رادمهر مامان نویدو رادمهر ۵ سالگی