۵ پاسخ

طبیعی هست
چون باید شکمش روزی سه بار کار کنه

یه دوره پدی لاکت بهش بده تا گوارشش تنظیم بشه

پسر منم هر روز دوبار پی پی میکنه🤦🏼‍♀️ احساس میکنم هیچی جذب بدنش نمیشه
غذاشم خوبه ولی خب هرچی میخوره میده بیرون😂
به دکترشم گفتم گف نرماله 🥴

پستونک میخوره؟

بچه منم اونطوره

سوال های مرتبط

مامان مــــاهـــان مامان مــــاهـــان ۳ سالگی
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری