۴ پاسخ

اره دیگه ولی خیییییلی کم بده چون باعث اسهال شدن میشه و دیر ب دیر بده

اگر برای غذاست که عالیه هم یوبس نمیشه هم خاصیت داره

مگه هست

چرا روغن بچه نکرفتین؟

سوال های مرتبط