۱۰ پاسخ

عزیزم منم ۵روزه زایمان کردم
تا میتونی آب میوه و مایعات بخور
جیگر بخور میوه و کمپوت و آب هویچ و آب سیب خیلییی تاثیر داره ت شیر اومدن

سینه ات رو زیر اب گرم ماساژ بده کیسه اب گرم بزار شیر دوش بزن بعدم هرچی بچه بمکه‌ شیرت زیاد میشه من روز اول در حد قطره بود الان خوبه فقط هم با خوردن خود بچه هرچی بیشتر بخوره شیرت بیشتر میشه

هفته اول معده بچه خیلی خیلی کوچولوئه
اگر گریه می‌کنه حتما دلیلش گرسنگی‌نیست بعضی وقتا بخاطر نور و صدای زیاد، گرما، دلدرد و ... عوامل دیگه‌ست
هول نشو و بذار خیلی زیر سینه‌ت باشه
شیرت میاد نگران نباش

لوله سرم بچسبون با چسب کاغذی طبی وصل کن سرسینه‌ت و بذارش توی شیرخشک بذار بچه سینه‌ت رو بمکه و از اون شیر بخوره
مک زدنش سینه‌ت رو تحریک می‌کنه
پودر شیرافزا گالاکتومید بخور و اب هویج و دلستر استوایی و اش جو
استرس نداشته یاش، بچه رو لخت بذار روی قفسه سینه‌ت تماس پوستی غددی که مسول‌ترشح شیرن رو تحریک می‌کنه
سینه‌هاتو ماساژ بده، با روغن یا زیر دوش ابگرم که مجرای شیردهیت باز بشه

اوایل شیر کمه هر چی بیشتر بخوره شیرت بیشتر میشه مایعات بخور پودر شیرافزا بگیر از داروخونه

اوایل شیر همه کمه
کم کم زیاد میشه با مک زدن بچه یا دوشیدن شیر
اب ولرم زیاد بخور اب هویج بخور غذا های ابکی زیاد بخور شیرت راه میافته انشالله

شیر داره تا بچه میک نزنه ک شیر نمیاد

نه نده
ببین سینتو خیلی محکم بدوش قشنگ از بالا ماساژ بده بیا پایین تا مجراهاش باز شه من یه سینم انقدر خواهرم محکم ماساژ داد ازش شیر قهوه ای اومد بعد کم کم باز شد گرفته بود اینحوری باز شد
بعد اگرم باز شیر نداری شیرخشک با قطره چکون یا قاشق بده
هنوز خیلی کوچیکه ممکنه شیشه بدی دیگه سینه رو نگیره

چایه بخور کنجید بخور خرما بخور شیر داری خودت فکر مکنی نداری شیر میر تودهنش

از داروخونه کپسول شیرافزا بگیرین

سوال های مرتبط