استراحت کن دیگه تکون نخور
زیاد سرپا نمون استراحت کن منم اینجوری میشدم دکترم گفت احتمال زایمان زودرس داری استراحت کن و شیاف داد و امپول زد برام ولی اگ دردت زیاده بهتره پیش دکترت بری
مطمعنی درد پریودیه ؟درد زایمان فرق میکنه پریودی فک کنم طبیعیه
من دقیقا تو هفته ی شما اینجوری شدم رفتم دکتر ساعت ۴ صبح گف خانوم دهانه ی رحمت بستس چرا هرچی میشه فک میکنین زایمان ژودرسه🤣
استراحت کن منم میشود
من اینجوری که میشم شیاف پروژسترون میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.