۶ پاسخ

استراحت کن دیگه تکون نخور

زیاد سرپا نمون استراحت کن منم اینجوری میشدم دکترم گفت احتمال زایمان زودرس داری استراحت کن و شیاف داد و امپول زد برام ولی اگ دردت زیاده بهتره پیش دکترت بری

مطمعنی درد پریودیه ؟درد زایمان فرق میکنه پریودی فک کنم طبیعیه

من دقیقا تو هفته ی شما اینجوری شدم رفتم دکتر ساعت ۴ صبح گف خانوم دهانه ی رحمت بستس چرا هرچی میشه فک میکنین زایمان ژودرسه🤣

استراحت کن منم می‌شود

من اینجوری که میشم شیاف پروژسترون میذارم

سوال های مرتبط

مامان عزیزدل مامان عزیزدل ۸ ماهگی