سلام خانومای سزارین
سمت چپم گوشه بخیه ام مثل یه قده سفته

۵ پاسخ

ماله منم اینطوری امروز بخیمو کشید دکتر گف مشکلی نیست خوب میشه به مرور زمان

برای همه همینطور چند روز دیگه خوب میشه

طبیعیه من حدود۳ماهه سز کردم سفته بازم دکتر گفت اوکیه

برا منم بود خودش خوب میشه

طبیعیه گلم فقط گرم نگه دار شکمت رو کمربند ببند زیاد خم و راست نشو

سوال های مرتبط