۱۳ پاسخ

والا هیچی بهتر از الجی نیست تصویر شفاف باکیفیت همه چیش هزار لول بالاتر از بقیه س

دوو داریم عالیه

تلوزیون من مارک مجیک هست ۳ساله خریدم عالیه هوشمند هم هست

واسه ما دوو هستش خیلی خوبه

آیوا ۵۵ اینچ ۶۵ قسطی

اول سونی بعد سامسونگ بعد الجی

ما الجی داریم واقعا راضیم از لحاظ کیفیت تصویر

ما تو جنگ تلویزیونمون شکست موج انفجار گرفته بود پدرشوهرم برا ما هایسنس خرید ۵۰اینچ ۶۰میلیون

ما چند هفته پیش خریدیم
ال جی ۶۵
قیمت ۸۵ تومن
خدایی تصویرش عالیه

ما سامسونگ داریم کوچیکه رو تی وی وال قبل اتفاقات خواستیم ۶۵ایکس ویژن بخریم گفتن۹۰تومن سفارش دادیم دیگ کنسل شد الانم موجودنیس باشه هم نمیدونم چن تومن بدن

من اتاق خاب پسرم ال جی زدیم خودمونم دوو

ایکس ویژن

ما تلویزیون دوو داریم خیلی هم با کیفیته

سوال های مرتبط

مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی