۱۲ پاسخ

کبود میشه
میسوزه
ابسه میکنه
تازه خارش شدید هم میده

من جاش ورم میکنه سفت میشه بعد میخاره

واسه چی پروژسترون میزنی ؟

باید حتما کسی واست بزنه که حرفه ایه وگرنه خیلی درد میگیره .
ما تو شهرمون به نفر بود که خیلی خوب میزد مجبور بودم دقیقا همون ساعتی که شیفت اونه برم درمانگاه 😅

اروم باید تزریق بشه

من میزنم اولش یکم میسوزه بعد تقریبا ۲روز فقط میخاره جاش بعد اون بهتر میشه

بله عزیزم کلا دردناکه

خارش و تاول

الان که زدی که هیچ تا سالها درد داره‌ و قلنبه س

چون موادش خیلی چربه باید بگی اروم اروم تزریق کنه بعدم کمپرس گرم بذاری تا مایعش حل بشه من اینکارو کردم دردش خیلی قابل تحمل شد

نه.

وای من همین الان زدم هلاک شدم

سوال های مرتبط