زوده عزیزدلم
۶ ماه به بعد من هنوز جو دوسرپ نگرفتم براش
فعلا حریره بادام و فرنی بده بعدش برنج هویج و سیب زمینی یه کانال تو روبیکا عضوم خیلی برنامه های خوبی میزاره اگه دوس داری لینکش بهت بدم نگاه کن من خودم خیلی سردرگم بودم واسه غذاش ولی همچی تو کانال هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.