دوستم بچه اش ۲۶ هفته به دنیا اومد و ماشاءالله الان دوسالشه...
از ۲۸ هفته احتمال موندن خیلی زیاده
چرا ازاین فکرامیکنی عزیزم همیشه بگو هرموقع میاد
خاله ام یه بچه ۲۹هفته بدنیا اورد دوماه تو دستگاه بود الان چهار سالشه
فکرای بد نکن انشالله که سرموقع زایمان میکنیم
من من تو فامیل یکی ۲۹هفته دنیا اورد ولی بچش یکی دوماه دستگاه بود الان ماشالا خوبه خوبه
من خاهرخودم ۲۶هفته اورد براش موند. فقط ۳ماه تو دستگاه بود بعدش خوب شد ماشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.