بینی ک هیچی مهم نیست
واژنم تا یه حدیش طبیعیه
یعنی اگه مقداری خیسی خودتو خشک میکنی یکی دو ساعت بعد یا بیشتر خیسی این طبیعیه
اگه گاهی مثلا روزی یبار میبینی مثل ترشح یچی ازت میریزه مثل اب ولی همدن یباره یا دوباره طبیعیه
اگه عطسه و سرفه میکنی اب میریزه طبیعیه
اماااا اگه دائم خیسی برو دکتر
اگه خودتو خشک میکنی پشتش خیسی برو دکتر
اگر حس میکنی کلا خشک نمیشی برو دکتر
آبریزش بینی یا کیسه آب اگه کیسه آب باشه باید بری دکتر
منم خ ازم آب میاد
کیسه آب؟ عزیزم خطریه باید بری تست بدی کم نشده باشه.
آبریزش بینی یا کیسه آب؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.