خانما چکار کنم شکمم اولیه داره ترک میخوره 🥺🥲

۱۳ پاسخ

مثلا شکم مامان من اصلن ترک نشده دوتا بچه داره منو داداشم
اصلن افتادگی یا شلی پوستم نداره عادییی

نمیدونم خیلیا میگن زنتیکع

منم ترک نخووووردم تا ۳۷هفتع
گفتم آخیششش ترک نخوردم هفته بعدم زایمانمه تموم شدو رفت
دو روز قبل زایمانم دیدم ی چن تا ترک افتاده🥲😐خوب شد زایمان کردم وگرن بیشتر میشد

کرم شی باتر بزن

روغن‌ بزن حسابی چربش کن که بیشتر و عمیق‌تر نشه

منم هنوز ترک نخوردم
ایشالا که نخورم🙃
اصلا چرب هم نمی کنم

من تاحالا ترک نخوردم خداروشکر

این مسئله کاملا مربوط به ژنتیکه اما با چرب کردن میشه یه کم کنترلش کرد

شکر خدا 🤣😑

روزی یک یا ترجیحا دو بار با روغن زیتون یا نارگیل 10 دقیقه یا بیشتر اگه حوصلش رو داری دورانی ماساژ بده

من خدا تومن خرج کرم کردم باز ترک داره ولی باز میزنم ک عمیق تشن کمرنگ شن

کی گفته کاری نمیشه کرد

عزیزم چربش کن نرم باشه کش میاد ولی ترک نمیخوره

من خودم چرب نکردم حوصله نداشتم ولی دیدم کسی که چرب کرده ۱ دونه ترکم نخورده

ترک که در هر صورت میخوره میگن به ژنتیکه ادماس.فقط مرتب چربش کن که ترک هات عمیق نشن.من خودم از ۱۲هفته روزی دوبار شکممو چرب میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرتین🥺🫀 مامان آرتین🥺🫀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی