من هیچ نرفتم فردا برم آزمایش گلوکز حس میکنم قندم یه مقدار بالاست
نگران نباش سر هرچی حرص نخور خوب مثل بچه هایی که به دنیا میان یکی وزنش یه مقدار کمه یکیش زیاده تنش سلامت
وزن گرفتن بچه از ۲۸هفته شروع میشه
تا دوهفته عقب یا جلو بودن طبیعیه نگران نباش
آخی پسره خدا حفظش کنه
منم ۳۲ هفته و دو روز رفتم رشد بچم یه هفته عقب بود، که دکتر گفت مسئله ای نیست
خطرناک نیس سعی کن چیزای مقوی بخوری که بچه وزن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.