نه الان نذار چون ریه بچه داره تشکیل میشه
بذار ۳۳ ۳۵ به بعد
من دکترم الان اجازه رنگ ساده داده ولی هایلایت و مش و دکلره اصلا
یا اگه شد همون موقع هم از رنگ های شاپویی استفاده کنید تا ایشالله نینی دنیا اومد
فک کنم تو رنگ دهی هم تأثیر داره ..بزار ماه اخر
فقط ماه آخر برای رنگ خوبه
بله چون شیمیاییه بزارید قبل زایمانتون هفته های اخر اگه میتونید و واجبه
اصلا استفاده نکن بزار بعد بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.