واسه سوزش گلو چی خوبه بخورم

۵ پاسخ

دیفن ساده قرقره کن قورت بده

چای زنجبیل خیلی خوبه
اگر میتونی تندی تحمل کنی
من ک خودم تو حالت عادی ام دوس دارم طعم شو
دو تا لیوان بخوری تو روز اوکی شدی سریع
با نبات ترکیب کن ک راحت بخوری یا همراه خرمت بخور

ابلیمو و عسل با ابجوش قاطی کن خیلی خوبه

من اب گرم و نمک غرغره میکنم وقتایی که گلو درد میشم/ دیفن هیدرامین ساده هم میتونس غرغره کنی و بریزی دور

ابليموعسل
اب نمكم قرقره كن

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی