خانوما واسه گلو درد چی بخورم بهترشم؟؟

۶ پاسخ

دیفن هیدارمین قر قره کن

من ت بارداریم چهاربار سفت مریض شدم دارو مصرف نکردم همش خودمو با این چیزا خوب کردم

ابجوش عسل و ابلیمو یکمم زنجبیلش کن روزی ی بار بخور

من ده روزه خوب نمیشم دکترم بهم سفیکسیم ۴۰۰ داد با دیفید هیدرامین گف قرقره کن

هیچیی درستش نمیکنه من کامل یک ماه درد کشیدم حتی بستری هم شدم خودش باید خوب بشع

سیب رو بپز یکم دارچین بریز روش پوره کن بخور و کنارش تا میتونی مایعات مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابرا✨ مامان ابرا✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی