من فقط سرموامپول میزدم هر ماههه راحت میشدم وگرنه مرگو میدیدم
شکمتو با پارچه ببند گرم یمونه
کاچی هرروز صبح صبحانه بخور
دمنوش زنجبیل بعدش دراز بکش
لبنیات مرکبات میوه های سرد نخور ماهی نخور
قرص فارژزیک بخور (اکه باردار نیستی)
آویشن نبات
تو آب جوش زنجبیل و گلاب و یه قاشق عسل بزن بخور
منم مثل شما تو پریودی از درد به خودم میپیچم آنقدر زیاده که اگه جایی باشم دسترسی به مسکن نداشته باشم فک میکنم از درد بمیرم ولی الان سه ماهه به توصیه یکی از دوستان یه آخر داغ میکنم لای پارچه میزارم و روی دلم میزارم یعنی میتونم بگم مثل اب رو آتیش میمونه قبلا روزی 4 تا باید مسکن میخوردم ولی الان فقط روز اول دوم یه دونه میخورم اونم چون صبح ها سرکارم و نمیتونم آخر بزارم وگرنه خونه باشم با همون آجر داغ کنترل میکنم
فقط مسکن یا قرص بخور یا شیافت بزار
با روغن سیاه دونه شکم و کمر تو ماساژ بده خیلی خوبه
کیسه اب گرم هم خوبه
شیاف دیکلوفناک مقعدی بزار اگه دردت خیلی زیاده سریع اروم میشی
من همین ک میفهمم میخاد دردام شروع بشه قرص میخورم .تو نطفه خفه میشه .ولی اگه دردم شروع بشه و قرص بخورم خیلی طول میکشه تا اروم بشم .و جز قرص با هیچی اروم نمیشم
کاچی درست کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.