۱۰ پاسخ

برای پسر من سبک بود خداروشکر تب نکرد اصلا اذیت نمیکنه واکسنش

خیلی راحته

اسون ترین واکسن و بدون درد و تب برا دخترم بود

خیلی سبکه نترس

نه فقط کمپرس سرد و گرم بزار باد میکنه قرمز میشه اگ نذاری

انقد میترسیدم که نگو چون سر هر واکسن منو دق داد پسرم
ولی انقد سبکه که نگو فقط همون لحظه گریه میکنه

راحت ترین واکسن قرن یک سالگیه

راحت ترینه اصلا پسرم خداروشکر تبم نگرفت اومدیمم سریع پاشد راه رفت کاش ۱۸ماهگیم اینجوری باشه

نه تب و درد نداشت

اصلا سخت نیس. راحت‌ترین واکسن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی