میوه فروشی نداشت ابمیوه فروشی آب انار داره.
اسمش میوه طوری بود اینستا بگرد شاید پیداش کردی
من ک کلی دنبالش رفتم ندیدم تنها راه اینه بی عطاری دونه انار خشک بگیری
تو آب میوه فروش ها
تجریش هم شاید باشه
تو مغازه های لوکس میوه فروشی هست
باشه هم اصلا خوب نیس یک ماه پیش ی جا تو شهرمون دیدم ولی اصلا خوب نبود نخریدم .
توی اینستا سراغ داشتم همبن اصفهان
مغازش جی بود ولی لنتی قطه شماره اینا ازش ندارم
برو بستنی انار تو چار باغ حداقل محصولاتشو بخور 😂
داخل مغازه چیتان پیتان ها باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.