۹ پاسخ

اره من خیلی زیاد اینجوری میشم یه طرف گلوم به حدی دردناک میشه که اب دهنم نمیتونم قورت بدم سرما خوردگی نیست برای من دکتر گفت ویروس پشت لوزت جمع میشه

ن بابا چ ربطی داره با بارداری شاید سرما داری میخوری ی شربت دیفن هیدارمین ساده بگیر(بگو ک بارداری ۱۰۰درصد ساده بگیر) بعد هشت ساعت یکبار قرقره کن بریز بیرون اصلا نخوری ازش

من گوش درد که شده بودم گوشت سمت چپ زود گلوم سمت چپش درد میکرد شربت دیفن هیدرامین قرقره کن خوب میشی

ویروس جدیده من یه هفتس باهاش درگیرم دکترم رفتم خوب نشدم همش بی حالم دماغم میگره اصن افتضاحه

یه ذره نشاسته بخور

اره ویروس جدیده من گرفتم سمت راست گلوم درد میکرد این خشکی بینی هم من داشتم انگار یکی از سوراخ های بینیت میسوزه درسته

آب نمک قرقره کن مداوم

چند ماهه

بلی
من🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط