۱۴ پاسخ

چقدر منی
هیچی لب نمی زنه
تا می بینه سرش و تکون میده و الفرار

وزنش ک ماشاالله خوبه عزیزم

نکنه تول شده؟؟

بچه منم

ببین من چکاپ ک دادم نورا همههه چیش نرمال بود بعد من شرایط روحیم مساعد نبود ی مدت قطره اهنشو ی خط درمیون میدادم
دقیییقا این شکلی شده بود افتضاحااا
الان باز قطره هاشو سرساعت میدم بهتر شده

منم یه دونشو دارم

الهی که همه مامان ها غذاها و خوراکی های خوشمزه درست کنن نی نی هاشون با میل و شوق بخورن لاقل خستگی از تنشون بدر بشه .... من که کلا داغونم بی اعصاب از بس هرکاری می کنم نتیجه نمیده ... میکس می کنم غذای سفره میدم هر چی فایده نداره فقط بستنی ژله یا ی چیزهای خاص بی خاصیت رو شاید بخوره اما امان از حرف و چرت و پرت بقیه که از غذا نخوردن بچه می شنومم اون بدتر خسته و روانیم می کنه

عزیزم اولین مرحله چکاپ کامل با آزمایشه
دومین مرحله جای غذاشه ظرفه غذاشه ساعته مشخص برای غذاست
با خودتون بشونیدنش سر سفره
یه تغییر تو مزه و شکل غذاها بده
دختر من با مولتی ویتامینی که دکتر داده اشتهاش بهتر شده ( پدیا بست )
و درآخر اگر همه این مراحل و رفتی و نشد سخت نگیر اگه قد و وزنش رو نموداره ، ممکنه یه دوره ای بچه ها بی اشتها باشن به مرور خوب میشن

دقیقااااا بچه منه من دیگه همش شیر میدمش😕

غذا رو بزار جلوش تا خودش بخوره شاید اینطوری یکمی بخوره با بازی بهش بده همراه غذا بهش ماست بده یا هر چیزی که دوست داره براش درست کن

دخترمنم‌ اینجوریه

برو از داروخانه شربت زینک بگیر بگو بچم یکسال و پنج ماهشه میگه چقدر بدی بهش عالیه برا اشتها

چند کیلو هستش و این که شیر خودت رو میخوره یا شیر خشک؟

عزیزم چکاپ ۱سالگی دادی؟ فاکتور های خونی و ویتامین دی و اهن و کمخونیش رو چک کردی؟

سوال های مرتبط