۸ پاسخ

برا منم بهداشت ننوست،برده بودمش دکتر،گفت آزمایش یکسالگیشو دادی گفتم نه
نوشت انجام دادم
جواب هم که اومد دیدم کم خونی داره که دکتر قطره آهنشو عوض کرد

مامانا یه کانال داریم توی روبیکا که پر از دستور غذا برای کوچولوهاتون.

دیگه غذاهای تکراری بهش ندین

توی کانال عضو شید و کوچولوهاتون رو با تنوع غذایی اشنا کنید

@kodaakeman

دکتر به من گفت واجب نیست بزار دوسالکی انجام بده

دکترگلم اره واجبه گلم

من بردم متخصص اطفال نوشت واسش انجام هم دادم

مگه یک‌سالگی باید چکاپ ببریم؟؟

بهتره ببرید من هرسال میبرم شکر موردیم نیست
آدم زودتر متوجه کم خونی اینا بهتره

دکتر بهداشت هم ببری مینویسه اوناییکه واکسن میزنن ماما هستن اونا نمینویسن پزشک بهداشت ببری مینویسه

سوال های مرتبط