برا منم بهداشت ننوست،برده بودمش دکتر،گفت آزمایش یکسالگیشو دادی گفتم نه
نوشت انجام دادم
جواب هم که اومد دیدم کم خونی داره که دکتر قطره آهنشو عوض کرد
مامانا یه کانال داریم توی روبیکا که پر از دستور غذا برای کوچولوهاتون.
دیگه غذاهای تکراری بهش ندین
توی کانال عضو شید و کوچولوهاتون رو با تنوع غذایی اشنا کنید
@kodaakeman
دکتر به من گفت واجب نیست بزار دوسالکی انجام بده
دکترگلم اره واجبه گلم
من بردم متخصص اطفال نوشت واسش انجام هم دادم
مگه یکسالگی باید چکاپ ببریم؟؟
بهتره ببرید من هرسال میبرم شکر موردیم نیست
آدم زودتر متوجه کم خونی اینا بهتره
دکتر بهداشت هم ببری مینویسه اوناییکه واکسن میزنن ماما هستن اونا نمینویسن پزشک بهداشت ببری مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.