خانما ک تجربه داشتن زایمان سوم سخته یان

۳ پاسخ

همشون سختن اولی دومی ووو نداره

والا من زایمان ۴ انجام دادم آسه من که سخت نبود

مامانا یه کانال داریم توی روبیکا که پر از دستور غذا برای کوچولوهاتون.

دیگه غذاهای تکراری بهش ندین

توی کانال عضو شید و کوچولوهاتون رو با تنوع غذایی اشنا کنید

@kodaakeman

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی