۴ پاسخ

شاید رفلاکس داره

خس خس سینه علائم رفلاکس هست

بینیش شاید کیپ هست وگرنه من شنیدم بچه به سن دختر شما سرما نمی خوره اصلا

قطره بینی استفاده کن

سوال های مرتبط