خانوما من یکم حرص خوردم عصبی شدم بچم حالش خوبه؟🤦‍♀️

۷ پاسخ

از خودش بپرس ببین خوبه یا نه😂

اره بابا😄 من تو بارداری اولم شوهرم و خودم کرونا گرفتیم بعدش گفتن سندروم مشکوکه ۲۰ روز موندم تا جوابش اومد از استرس مردم و زنده شدم بعدش بابام آنژیو کرد بعد عمل قلب باز داشت ، به استرس بود الان پسر من داغون ترین بود،هرچند شب هاش خوب نبود خوابش ولی سالم بود

نگران نباش عزیزم حال نی نیت خوبه فقط بدون از این به بعد خودت نیستی یه موجود خیلی زیبا داره تو وجودت زندگی میکنه نفس میکشه همه ی حالتای تو روش تاثیر میزاره مثلا خوشحال باشی اونم خوشحاله حتی زمانی که از شکمت میاد بیرون خلق و خو دوران بارداریت یه درصدی رو اخلاق بچت تاثیر گزاره

اگ با حرص خوردن و عصبی شدن میخواست اتفاقی بیوفته الان هیچ ادمی رو کره زمین وجود نداشت 🫠الکی فکر منفی نکن

🤣🤣😂

مگه ما تو شکمت هستیم؟؟

نگران نباش من از اول تا الان آنچه بلاهای آسمانی روانی بوده سرم اومده
رفتم سونو دو روز پیش گفت همه چیش خوبه

فقط دیگه عصبی نشو میگن روی سیستم اعصاب جنین تاثیر داره و بی قرار میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری