خانما توباردارب میشه قرص سیتیریزین خورد؟ حساسیتم بلند کرده

۸ پاسخ

بله من سیتریزن ۱۰ میخورم

اره، لوراتادین هم میشه خورد ولی روی اثر نداره ،به دکتر گفتم بهم کلرفنیرامین داد واقعا تاثیر داشت

من دکترم از اول بارداری داده بهم
منتها خیلی دهنم خشک میشه وقتی میخورم یا نصف میخورم یا کمتر از نصف

منم چندروزه حساسیتم شروع شده. موند برم از دکترم بپرسم🥲

ببین دکترت چی بگه من دکترم اجازم نداد گفت به بعضیا تو بارداری نمیسازه بهم نداد

برو دکتر اون بنویسه
سرخود نمیخورم من

من چون کهیر و الرژی دارم ازابتدا بارداری میخورم البته دکترمم میدونه

سیتریزین 5بگیر بخور منم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد