فین گیر که اصلا استفاده نشد
از من که استفاده نکردم
من هردوتاشو چیز خوب گرفتم
هر دوش استفاده میشه باید بگیری
من از این شیر دوش هیچ وقت نتونستم استفاده کنم
هردوش شد اسباب بازی بچم😂
من نخریدم هیچکدومو
منم از فین گیر زیاد استفاده کردم ،دخترم اواخر ۵ ماهگب دیگه شیرمو نمیخورد با همین مدل دستی میدوشیدم و تو شیشه میخورد خیلی کاربردی بود
نوچ استفاده نشد
فین گیر خیلی خیلی نیازه
برای من فین گیر نه .شیر دوش اگه شیرت زیاد باشه آره والا اون هم برقیشو سر دختر اولم گرفتن استفاده ام نشد
خیلی کاربردی بود واسه بچه اولم
من همه روز فین گیر دستم بود شیردوش هم اره خیلی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.