من best دارم، راضیم
من خودم ندارم ولی داخل بیمارستانی که پسرم بستری بود یه مدل شیردوش برقی بود خیلی مکشش بالا بود
دوبار دوشیدم قشنگ رنگای سینم باز شده بود تند تند پر شیر میشد
الان یکم شیرم کم شده میگم کاش بود باز باهاش میدوشیدم
اسمش نمیدونم چی بود 🙂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.