فرنی با نشاسته و نبات به یارا بدم خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

عزیزم اره میتونی بدی
نباتش کوچولو باشه در حد یه عدس

باعث میشه طبعش معتدل بشه و معدش اذیت نشه. شیرین هم نمیشه

عزیزم زود برای نبات دادن.

عزیز من یه دستور عادی با نشاسته دارم بیا تو پستام ببین

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️ افرا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️ افرا🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی