۵ پاسخ

مال منو همه سونو ها و ازمایشارو پس دادن حتی دفترچه مراقبت ماهانه رو هم من برده بودم اونم پس دادن

برو بیمارستان بخش مدارک پزشکی بگو مدارک پزشکیتو لازم داری بهت میدن

از منو بیمارستان(دولتی بود) همه شو نگه داشته بود واسه شنوایی سنجی ک رفتیم الکی گفتم برای بیمه تکمیلی لازم دارم گرفتم چون دوست داشتم عکسای سونو شو نگه دارم

نه عزیزم کلی کاغذ ماغذ داریم ما
ولی اصلا نگا نکردم ببینم چیه
مگه نیاز میشه؟

موقع تسویه بهت چندتا کاغذ و اینا میدن ، ببین کی تسویه کرده

سوال های مرتبط