۱۰ پاسخ

مهدکودک همون پیش یک سال دیگه میشه و اجباری هم نیس

پیش دبستانی اصلی پیش دو هست که ۱۴۰۷ باید برن.

پیش ۱ (۳تا ۴سال)
پیش ۲(۵تا ۶ سال)
پیش دو الزامی هستش
کودکان متولد نیمه دوم ۱۴۰۱ و نیم اول ۱۴۰۲
در سال تحصیلی ۱۴۰۷_۱۴۰۸پیش دبستانی ۲(پیش قبل از مدرسه هستند)

میشه درخواستموقبول کنی یه سوال ازت دارم

یعنی دیگه نیمه اولی ودومی نداریم

چه تاریخ تولد عالییییی داره

۴۰۶ پیش ۱
۴۰۷ پیش ۲
۴۰۸ کلاس اول

لنای منم متولد ۸/۲/۱۴٠۲
کلاس میره
ولی از سال دیگ پیش ۱
۱۴٠۷پیش اصلی میفرستمش

الان پسرمن بهمن ۱۴۰۱ کی باید بره پیش ۱

عه دقیقا دختر منم ۲/۲/۲😍

سوال های مرتبط