مهدکودک همون پیش یک سال دیگه میشه و اجباری هم نیس
پیش دبستانی اصلی پیش دو هست که ۱۴۰۷ باید برن.
پیش ۱ (۳تا ۴سال)
پیش ۲(۵تا ۶ سال)
پیش دو الزامی هستش
کودکان متولد نیمه دوم ۱۴۰۱ و نیم اول ۱۴۰۲
در سال تحصیلی ۱۴۰۷_۱۴۰۸پیش دبستانی ۲(پیش قبل از مدرسه هستند)
میشه درخواستموقبول کنی یه سوال ازت دارم
یعنی دیگه نیمه اولی ودومی نداریم
چه تاریخ تولد عالییییی داره
۴۰۶ پیش ۱
۴۰۷ پیش ۲
۴۰۸ کلاس اول
لنای منم متولد ۸/۲/۱۴٠۲
کلاس میره
ولی از سال دیگ پیش ۱
۱۴٠۷پیش اصلی میفرستمش
الان پسرمن بهمن ۱۴۰۱ کی باید بره پیش ۱
عه دقیقا دختر منم ۲/۲/۲😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.