خوب داراز بکش شیر بده نشسته خیلی سخته
دوماهه که میشه خیلییی راحت میشی . خودم که اوایل از زانودرد و کمر درد و.... دانشم میمردم
منم زود خستم میشه بعد انگار از اون سمت ک بدم راحت نیستم زیاد فقط از ی طرف راحتم 🫠🫠😵💫😵💫
بالش شیردهی بگیر عااالیه
وای اره خیلی سختهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.