۵ پاسخ

خوب داراز بکش شیر بده نشسته خیلی سخته

دوماهه که میشه خیلییی راحت میشی . خودم که اوایل از زانو‌درد و کمر درد و.... دانشم میمردم

منم زود خستم میشه بعد انگار از اون سمت ک بدم راحت نیستم زیاد فقط از ی طرف راحتم 🫠🫠😵‍💫😵‍💫

بالش شیردهی بگیر عااالیه

وای اره خیلی سختهههه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی