۶ پاسخ

با اینکه فکر میکردم ادم باهوشی ام ولی واقعا نمیتونم تومغزم مراحل تولید شیر از چیزی که میخوریم رو بفهمم🫥

دکتر گفت معمولا ۶تا۷ساعت زمان می‌بره
البته من بابت قهوه پرسیده بودم اینجوری گفت و گفت ممکن هست تا ۳روز هم اثرش بمونه ..

ببین من تو گوگل زده بودم می‌گفت اگر چیزی دائمی خورده بشه اثر می‌کنه ولی خب بعضی مواقع اون چیزی که میخورم سریع رو بچم اثرشو می بینم
مثلا اگر خودم ترش کنم نفخ کنم بچمم اونطوری میشه سریع

من بچم دلش پیچ میره وقتی بعضی غذاهارو میخورم که بیشترش میکنه .مثلا ناهار ماکارانی خوردم نصف شب شروع کرد و تا ظهر فرداانگار اذیت میشد.حالا بقیه چیزارو نمیدونم

مثلا من خودم بچم‌رفلاکس داره و تنها چیزی ک خیلییی اذیتش می‌کنه ماست
من امروز ظهر ماست بخورم
فردا صبح حال بچم بد میشه
چیزایی ک میخورم سریع تبدیل به شیر نمیشه
هرکسی هم متفاوت

دوساعت

سوال های مرتبط