۱۶ پاسخ

با پسرم تنها تو خونه و با بغض و دلتنگی
مامانم و آبجی دو سالم از شهرستان اومده بودن ۳روز واستادن و امروز ساعت ۸صبح رفتن 🥺
و بغض و دلتنگی بدی بهم دست داد

عزیزم درخاست میدی

تاظهر خابیدیم بعدم رفتیم طبیعت

تصویر

تنها😑

از صب ولو و خاب و بیداری
ظهر جمعه بازار
بعداظهرم خونه سابیدن تا الان خونه برق میزنه خودم لههههههم🫠🫠🫠

هیچ با پسری توخونه تنها

مضخرف

خوب نبود این جمعه واقعا دلگیربود

اینجوری

تصویر

رو تخت ولووو در حال فیلم دیدن

بدبختی بیمارستان دخترم مریض شده بود تب بالا و عفونت 😭😭

رفتیم کاشان
خودمون قم هستیم
عالی بود

اومدم خونه مامانمینا

صبح تا بعد از ظهر تو خونه و حموم کردن بچه
الانم آمدیم خونه مامانم شام هستیم
انقد هوا بده ک‌هیچ جا نمیشه رفت

با پسرم تنها تو خونه
و به شدت حوصلمون سر رفته🥲

چه عکس قشنگی دلم خواست

سوال های مرتبط