۲۳ پاسخ

من خونه رو از ساعت 11 دارم میسابم تا الان😂😂

آفرین بهت 👏🏻👍
من همسرم سرکار برعکس شما از صبح داریم باهم وقت میگذرونیم🤩

خوش بحالت یکی هس بگیره بچتو.
همیشه ب خوشی عزیزم

وای ک من چقد خوشم اومد از شخصیتت همه تاپیکاتو خوندم واقعا جوابای دندون شکن میدی افرین بهت 😂😍❤️

منم پسرم پیش مامانم میمونه اما شب نه
یا تایم طولانی نه نمیذاریمش خودمون

اوووف به قلیونو پایم
مثل قلیون منه خعلی خوبه😍

میگم با اون قضیه دست رو قران گذاشتن چیکار کردی؟

اوووف منم موخامممم🚶‍♀️

من ک کسی نزدیکم نیست البته اگرم نزدیکم بوداجازه نمیدادم بچم تنها و بدون من خونه کسی بمونه😅

همیشه به خوشی عزیزم
مام یک از خواب بیدار شدیم ناهارو زدیم ولی تا الان پسرم یکسرررره بهونه گرفت😩هنو دندونای بالا در نیومده کامل فک کنم باز داره دندون در میاره چون معمولا موقع دندون اینجوری میشه خدا بهمون صبر بده😖

خوشبگذره عشقم👊🏻💕

اووو خوش بگذرههههههههه😉

هیچی دختری خوابیده منم پریود شدم دراز کشیدم کمر درد دارم 🚶🏻‍♀️

منم پسری نیست کارامو می‌کنم

امروز ن من ن شوهرم ن ویانا حوصله نداریم😂😂😂سه تامون دراز کشیدیم در دیوار نگا میکنیم

هیچی همش کار 😆😆😊

وای عشق و حال به راهه پس
خوش بگذره عزیزم 😀

مواظب باش
آبجی داداش برا لیام خان نیاری🤣🤣🤣

ما هم از صبح داریم خونه رو ایمن میکنیم پسری چهار دستو پا رفت 😵‍💫

خداروشکر کسی هست نگهش داره ما که داغون شدیم تنهایی با بچه. خوش باشید همیشه

من نمیزارم شب جایی بمونه میگن اضطراب جدایی میاره ولی خیلی دلم میخواد بعضی شبا نباشه بخوابم😑😂

چه خوب که پسرت میمونه جای مامانت🫠

من منتظرم شوشو بیبی چک بیاره 🚶🏻‍♀️💔

سوال های مرتبط