ازمایش و همه دکترا نمینویسن
ولی خب دکتر من گفت انجام بده
هزینشم نزدیک ۵ شد
سونو ولی صدرصدی باید داد
غربالگری دوم یه آزمایش داره که ۱۶ هفته و سونو انومالی که ۱۸ تا ۲۰ هفته انجام میشه
من ۱۶ هفته ازمایش دادم ۱۸ هفته هم سونو انومالی
۱۸هفته هستش،بله خیلی واجبه
من رفتم کلیه کبد معده روده حتی اندازه استخون های دستوپاش ودماغم اندازه گرفت ک ببینه نرمال هست
صد در صد واجبه
۱۸
۱۸ هفته کامل
معلومه که واجبه
اجزای بدنشون چک میکنن تشکیل شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.