غربالگری دوم چند هفته انجام میشه؟! واجبه ؟! و اینکه برای چی

۷ پاسخ

ازمایش و همه دکترا نمینویسن
ولی خب دکتر من گفت انجام بده
هزینشم نزدیک ۵ شد
سونو ولی صدرصدی باید داد

غربالگری دوم یه آزمایش داره که ۱۶ هفته و سونو انومالی که ۱۸ تا ۲۰ هفته انجام میشه

من ۱۶ هفته ازمایش دادم ۱۸ هفته هم سونو انومالی

۱۸هفته هستش،بله خیلی واجبه
من رفتم کلیه کبد معده روده حتی اندازه استخون های دستوپاش ودماغم اندازه گرفت ک ببینه نرمال هست

صد در صد واجبه
۱۸

۱۸ هفته کامل

معلومه که واجبه
اجزای بدنشون چک میکنن تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان عماد 🩵👶 مامان عماد 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری