نه زوده حالا براي همه چي
همش از ٢١ هفته به بعد شروع ميشه
منم حس نمیکنم چیزی
من ک هیچی حس نمیکنم
نه بابا.
بچه من تازه چند روزه نبض میزنه
من حدود چهارماهمه منم همين طورم ولي به نظرم مشكلي نداره چون دكتر رفتم گفت مشكلي نداره با سونو صداش مياد همين طوري خيلي سخته متوجه بشي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.