خانوما شما هم بخیه هاتون درد میکنه؟
سزارین

۶ پاسخ

وااااای خییییبیییلی بخیه ها درد میگیرن

وای خیلی درد داره
خیلی 😭😭😭😭

آره عزیزم من دخترم نزدیک 20 روزشه ولی همچنان شکمم هم از داخل هم بیرون درد داره

۵روز بگذره شرایطتون بهتر میشه بعد ۱۰روز هم تقریبا دیگه بهبودی کامل

منم خیلی درد دارم یکیشون خیلی درد میکنه نمیدونم چیکارش کنم

من همه جام درد می‌کنه داغونم

سوال های مرتبط