خانما بگید با سرویکس چند سرکلاژ شدید؟
دکترم ۲۵ رو سرکلاژ نمیکنه🫤

۱۶ پاسخ

ببین عزیزم من پرستارم، عدد سرویکس ی بحثه و اینکه تراکم و بافت رحمت چطوری باشه ی بحث دیگه
قطعا پزشک این دوتا آيتم رو در نظر میگیره ک نظرش اینه سرکلاژ نکنه
چون سرکلاژ هم عوارض خودشو داره مستعد عفونت میشی باید بیهوشی بگیری
چند روز استراحت مطلق داشته باش پاهاتو بالاتر از سطح بدنت بذار شیاف استفاده کن حتما میره بالا

عزیزم شما سره بارداری قبلیتم سرکلاژ شدی؟با سرویکس چند؟

من ۳۰ بودم با سابقه سقط سرکلاژ شدم
سرکلاژ بشی خیالت راحت تره

من 32یکی 30سرکلاژشدم

منم 24سرکلاژ نکرد اما 20هفته بودم بجاشم پساری گذاشت
ولی تو هفته شما معمولا باید سرکلاژ کنن

دکترتو عوض کن،دوست من با ۳۰ سرکلاژ شد

من ۳۰ بودم سرکلاژ شدم

سریعا دکترتو عوض کن
زیر ۳۰ خطر داره
من ۳۲ بودم پساری گذاشتم

گلم من ۳۰ بودم دکترم گفت سرکلاژ کنی بهتره اگه نه استراحت مطلقم آمپول برام نوشته

حتما باید سرکلاژ بشی عزیزم

من ۲۱ بودم اورژانسی سرکلاژ شدم

خودت بیخیال نباش ، دکترت رو عوض کن. اونم تو هفته شما ۲۵ کمه

کلا زیر سی خطرناک
من29بود خیلی اصرار کرد ک زودتر سرکلاژ کنه

باید بکنه اصولاً زیر ۳۰ سرکلاژ میشه

29.

زیر۳۰ باید سرکلاژ بشی

سوال های مرتبط

مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری