۳ پاسخ

علائم آزادسازی بهش دل نبند که بعد بخوره تو ذوقت

عزیزم به علائما دقت نکن من این ماه علائم هخاصی نداشتم و باردار بودم

نه مال امپوله اینطوریه

سوال های مرتبط