زایمان خردادیا شما قنداق فرنکی میبرین بیمارستان؟گرم نیست

۱۴ پاسخ

نه سوئیسی گرفتم
فرنگی گرمه کلا نگرفتم

ن مگه میخوام بچرو بخارپز کنم

نه قنداق سوئیسی گرفتم گرفتم

بستگی ب اب و هوای شهرتون داره ،از طرفیم نوزاد متولد شده باید جاش گرم باشه
ما تو اردبیل الانم شبا ی کوچول بخاری روشن میکنیم 😂

من تیر زایمانت در کل فرنگی نگرفتم

من شنیدم نوزادی که تازه متولد میشه سردش میشه همون فصل از سال. من هر دو رو میبرم

نه قنداق سوییسی یا همون اغوشی گرفتن

من هم پتو گذاشتم هم قنداق

من سوییسی گرفتم
فزنگی گرمه بچه آبپز میشه😂

من دخترم خردادی بود کلا حتی پتو هم نخریدم براش فقط رو انداز موسلین و سویسی برا شیر دادن یا مهمون میخواست بغلش کنه بعنوان تشک

ن من سوئیسی گرفتم میبرم با ی دور پیچ

من قنداق سویسی میبرم

نه من قنداق سوییسی میبرم ان شاالله

من جفتشم میبرم

سوال های مرتبط

مامان هاکان
(👶) مامان هاکان (👶) ۹ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد