۳ پاسخ

اگر بچه تون ۴ساله هست مهر بزارش پیش یک بره .چون مهد همه جور سنی هستن و مختلط هست اما پیش یک و دو که یک اختیاری هست مخلتط نیست و بچه ات با هم سن های خودش میشنه

فعلا ک مهد تعطیله بخاطره جنگ

پسر من پانسیون لگو میرفت قبل از عید. سه روز در هفته ۳/۵ ساعت. ۳ ماه ۳۷۵۰۰ ماهی ۱۲۵۰۰ که باید فصلی پرداخت میکردیم امسال ننوشتم

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری