طبیعی اس
مال منم اینجوری میشه گاهی
چیزی نیست نترس
اصلا نترس صدای کیسه ابه منم از ۳۰ هفته حس کردم هفتم بالاتر رفت صداش بلند ترم شد جوری که بقیه میشنون بچه حرکت میکنه این صدا میاد
عزیزم شما که هشتگردی کجا میخای برای زایمان بری؟
عهههه چه جالب...ب دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.