بعد ۱هفته جیششو گف الان پی پیش هم باشه میگه نزدیکه یه ماهه بازش کردم راحت شدم
من همون روز ک بازش کزدم شبش گفت😶😶
ینی همه ک منو استرس میذاشتن🙁
منن ریلکس😂😂ینی دخترم امادگی کاملو داشتا چون پی پی و جیشو بیشتر از سه ماهه میگه
خیلی راحت شد ولی من برای محض احتیاط مای بیبش میکنممم
ولی کاملا خشکه 😐حتی اولین روزک بازش کردم شبش خشک بود هنگگگ بودم رسما
آره میگه جیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.