عزیزم شش روزه هنوز زوده برای کولیک شیر بش میدی خوب آروغشو بگیر شب هم اگر خوابش برد بصورت ایستاده نگهش دار اگر دکتر تشخیص داد کولیک داره بعد از ۱۵ روز شیرخشکشو عوض میکنه قطره پدی لاک برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش میده وگرنه کولیک درمان نداره فقط آغوش مادر مرتب با روغن زیتون شکم و کمرشو چرب کن یبوست نداشته باشه
colicEz
اینفاکول فقط.
از بدو تولد میشه داد
۶روزه که نه ولی یماهه بود کولیف و گرمیچر دادم خوب بود،پایین یکماه قطره بده،بالای یکماه میتونی شربتم بدی
من گریپ واتر دادم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.