من امروز زدم ولی دکتر نگفت بهم ک مراقبت خاصی بکنم🫠
من 30 هفته زدم فقط گفتن یک هفته غذایی قندی نخور
قبلش باید قندتو چککنی اگه بالا باشه باید تو بیمارستان تحت نظر آمپولا رو بزنی
اگه بالا نباشه میری درمانگاه میزنی
بعدش قندو بالا میبره باید چند روز رعایت کنی چیزای قندی کمتر بخوری
من مشکل دیابت نداشتم ولی بازم تا چند روز حالم بد بود
بدنم گر میگرفت صورتم قرمز میشد خیس عرق میشدم تپش قلب داشتم
خلاصه یکم ممکنه اذیتت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.