۸ پاسخ

پماد سوختگی و مایع استریل شیشه هم نیازه عزیزم

پماد ماستلا برای محافظت از قسمت پوشک میکنیه خیلی خوبه
سودو کرم هم برای زمان سوختگی نوزاده، ولی بعضی ها از اول استفاده میکنند

عزیزم شما که مایع لباس شویی گرفتی،مینی واش گرفتی یا با لباسشویی خودتون میشورید؟

دستمال مرطوب .گوش پاک کن .کرم محافظ پا.مایع استریل

مبارکا باشه😍☺

عزیزم صابون کودک واسه چیه

سودوکرم هم بخر عزیزم

مبارک باشه برند پینو رو چند گرفتی عزیزم

سوال های مرتبط